tisdag 12 april 2011

Bröllop

Har varit tyst på bloggen den här vintern... Har varit fullt upp med andra saker, framförallt planering av Bröllopet! Vi har varit förlovade i tre år i sommar så nu är det allt dax. Just nu står klänning högst upp på Att göra- listan. Ska fara hemhem och prova massa i veckan. Hittar jag ingen där får jag hoppas på TLC-s klänningstävlig (detta inlägg ger mig 50 extra poäng och därmed större chans att vinna...känner mig inte alls köpt) eller be min vän J sy en åt mig. Han sydde en finfin ap-dräkt den vintern vi bodde ihop så en brudklänning är nog ingen match!

8 kommentarer:

  1. Förlåt en okunnig mamma men vad är en TLC-klänning? Om du förklarar det bra ger det extra poäng då : ) Kram

    SvaraRadera
  2. Spännande! Så himla roligt för er. Vill dock se lite nya bilder på Bästa Signe!

    Kram från oss

    SvaraRadera
  3. Oj ja ska man ha ett "riktigt" bröllop då är det allt en hel del att planera,KUL
    Så måste jag hålla med Jennie,vill se bilder på söta Signe:-)

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vad spännande med bröllop! Hoppas du hittar "din klänning"!

    Vi har köpt snickarglädjen färdig hos ett lokalt snickeri, Backlunds bygg i Vikarbyn! Man klan säkert göra själv också men det verkar lite pilligt :-)

    Lycka till med er renovering! Kram Miriam

    SvaraRadera
  5. Så vackra apdräkter har jag inte sätt på länge.
    Har hört att J är väldigt upptagen med eget bröllop. Den 23juli smäller det.
    Men en klänning kan han nog sno ihop.
    Lycka till. Kram

    SvaraRadera
  6. Japp.. I Rumänien blir mitt bröllop. Tre nationer ska bli en familj.

    SvaraRadera
  7. Grattis på 2 års dagen fina Signe, hoppas du får en härlig dag. kram från pappa Ace och farmor Maria

    SvaraRadera
  8. Åh här har det hänt grejer! Säger grattis i efterskott!

    SvaraRadera