onsdag 23 december 2009

Vi önskar er alla en riktigt God Jul!




5 kommentarer:

  1. Vi önskar er detsamma! Krama om Signe från Dice.

    Har ni några problem med snö som fastnar i pälsen? Phoenix klarar sig fint men Dice får snöbollar som hänger i "armvecken" och ljumskarna. Inge skoj för honom:(

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Det var inte riktat mot dig, du brukar ju skriva då och då. Var mest till dom som jag vet är inne och läser men aldrig skriver.

    På mina pojkar tog jag trimmern på tassarna så där klarar dom sig bra, värre för Dice på dom andra ställena jag nämnde.

    Vilken svans hon börjar få Signe! Vad väger hon nu?

    Kram till er!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Önskar dig en riktigt God Jul!

    Kram
    Khim

    SvaraRadera
  4. Så vuxen hon börjar se ut i kroppen lilla Signe, och det ser ut som lite svans är på G också :-) Hoppas ni har en härlig jul, kram på er från oss skåningar

    SvaraRadera
  5. God fortsättning. Mysigt med hund tyvärr är jag allergisk.
    Kram Lotta

    SvaraRadera