torsdag 6 maj 2010

Nu är det endast en liten liten snöhög kvar i trädgården. Så skönt! Vi har börjat med ett av alla vårens projekt, isolera vinden. Igår rensade vi ut isolering, fönster å döda råttor därifrån. Så idag var jag till tippen å lämnade allt.

Här i norr är vi nu i tussilagostadiet. Blir så avundsjuk när jag ser våriga bilder från er som bloggar i söder! Åker alltid till grannlandet så här års för att få lite vårinspiration. Så fort man kommer över gränsen brukar det vara som att komma till en annan värld, grönt gräs, vitsippor å utslagna träd. Men inte i år... Våren var sen där också. Men våriga saker hade de iallafall i affärerna!

Mina nya favorit handskar!

Finaste grytlapparna kommer från Åhlens.

2 kommentarer:

  1. Dom grytlapparna blev jag så förtjust uti, blir att titta in på Åhléns när jag är i stan, ha en skön helg, kram

    SvaraRadera
  2. Har precis varit inne i Viken som jag säger..har min släkt där och har vattenhålet ca 5 mil söder därifrån, så klart du ska titta in till mig, det ser jag fram emot, vi kör själva en genväg till Valdemarsvik från oss i Östra Husby kram

    SvaraRadera