måndag 4 januari 2010

Underbara dag!

Idag har Signe och jag haft en riktigt härlig dag! Vi har varit på Signes livs första skidtur på fjället, tillsammans med två vänner och deras hund. Det var -8C, blå himmel och sol, kan det bli bättre?! Tur för Signe att jag inte hade stålkanter på skidorna, ibland var hon inte tillräckligt snabb att flytta på sig... Å stavarna var väldigt roliga leksaker. Men bättre det än att hon är rädd för dom. Nästa år ska jag införskaffa en sele. Tvivlar inte ett dugg på att hon inte kommer att gilla att dra! Helt otroligt vilken fart hon kan komma upp i.
Idag var hon lös hela tiden. På hemvägen träffade vi på lite folk och barn men hon var så duktig och lyssnade på mig istället för att springa fram och hälsa.






5 kommentarer:

  1. Åhh vilka underbara bilder! Jag hoppas att det blir fint väder imorn så jag kan testa min nya kamera:)

    Stora damen nu Signe!

    Kramizar från oss

    SvaraRadera
  2. Instämmer vad underbart det ser ut:)
    Duktig hon är Signe.

    Kram Busan med familj

    SvaraRadera
  3. så härligt det ser ut,visst är Sverige fantastiskt :) och vad duktig hon är!

    kramar från ett vintrigt och kallt Bredared

    SvaraRadera
  4. OJOJOJ så kallt det ser ut hos er, och så mkt snö ni har, och Signebruden bara växer och växer :-) kram på er från Skåne

    SvaraRadera
  5. Ingen värsting, en Nikon D3000

    SvaraRadera